uvádí...
Galavečer vyhlášení vítězů 18. října 2018 | Aquapalace Hotel Prague

DESIGNSTAR

OCENĚNÍ DESIGNSTAR

Během 3. ročníku se poprvé v historii soutěže udělilo i doprovodné ocenění DESIGNSTAR. To udělila část poroty, která se zabývá a žije designem. Ta vybrala 3 obaly z řad spotřebitelských balení, která jim přišla designově nejzajímavější. Letošní 4. ročník soutěže opět ocenil ty nejlepší designové obaly. Vítěze si můžete prohlédnoutz níže.

Etiketa Rodinné vinařství Sedlák

Přihlašovatel: ETIFLEX

Vinařství Sedlák si za symbol svého vinařství zvolilo koně, který k zakladatelům jejich rodu neodmyslitelně patří. Předlohou pro grafiku etiket se staly staré rodinné fotografie zachycující koně při práci ve vinici. Etiketa je vytištěna na přírodní materiál Cotton vyrobený z čisté bavlny. Motiv kresby koně je zpracován tiskem a dodatečným zušlechtěním formou víceúrovňového embossingu. Materiál získává hlubší strukturu a kůň plasticky vystupuje nad úroveň podkladu. Další použitou technologií je horká ražba v netradičním černém provedení. Na etiketách má důležité místo také text, který zprostředkuje filosofii rodu Sedláků a napovídá, co se v lahvi ukrývá.

 
 
 

Royal Crown Cola

Přihlašovatel: KOFOLA ČESKOSLOVENSKO

Obal vratného skla Royal Crown Coly 0,25L se odvolává na původ tohoto kolového nápoje v Columbusu. Georgii, U.S.A., roku 1905. Vzhledem maximálně připomíná autenticitu amerického jihu a doby, kdy kola vznikala jako léčivo. I proto je na etiketě vyobrazen autor originální receptury Dr. Claud Atkins Hatcher, pozdější zakladatel a majitel RC coly – třetí nejoblíbenější kolové značky na světě. Nápoj je nabízen ve dvou produktových variantách – Classic, jež slazená třtinovým cukrem a Slim s redukovanou energetickou hodnotou pomocí sladidla z rostliny stévie.
Royal Crown Cola je určená pro všechny, kdo si chtějí vychutnat zaslouženou odměnu v podobě svobodného a ničím nerušeného klidu.

Božkov Republica

Přihlašovatel: LINE ART GROUP

Vývoj nové značky třtinového rumu „Republica“ pro Božkov. Vývoj zahrnuje vše od jména produktu, brand story značky přes strukturální design lahví (0,5l, 0,7,1l), návrh logotypu i etikety až po přípravu kartonu a dárkové balení. Součástí práce byla i příprava komunikačních pravidel nové značky tzv. „Brandbook“.

Slavností vyhlášení vítězů proběhlo 18. října 2018 po kongresu OBALKO 6. V případě zájmu o zaslílání informací a pozvánky na kongres,napište nám svůj email zde.