uvádí...
Galavečer vyhlášení vítězů 19. října 2017 | Aquapalace Hotel Prague

Reklamní čepice na pivní sud (Březňák)

Reklamní čepice na pivní sud (Březňák)

Přihlašovatel: SMURFIT KAPPA

Popis obalu:

Projekt na reklamní čepice na pivní sudy vznikl jako vedlejší efekt při přípravě větší kampaně na novou značku lahvovaného piva. Sudy žijí zcela jiným životem než lahve a především jsou prezentovány jiné cílové skupině a v jiném prostředí.  Od samého začátku bylo cílem udržet křehké reklamní předměty na sudu tak, aby bylo možné sudy převážet a přitom nenavyšovat náklady na dopravu.

Řešení z vlnité lepenky bylo zprvu zcela vyloučeno. S našimi konstruktéry jsme ale během jednoho týdne (ve dvou variantách) zvládli koncept, který funguje jak z hlediska vizibility značky, tak z hlediska pevnosti a ještě ani nekomplikuje logistiku prodeje sudů.

Obložka je dodávána jako kompaktní celý arch na paletě a nese obě části konstrukce. Heineken zaváží tyto archy přímo velkoobchodníkům, kteří naše řešení aplikují na sudy. Obě části konstrukce se snadno odlomí z archu a bez nutnosti lepení je lze během několika vteřin složit na sud. Díky technologii offset lze vytvořit i velmi náročným grafický návrh.